Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe www.esenzio.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi”.
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor Dumneavoastra contactandu-ne telefonic la numarul 0729.048.086 sau pe email comenzi@esenzio.ro.
Livrarea prin curier
Produsele comandate pe magazinul online Esenzio.ro se pot livra prin curier oriunde pe teritoriul Romaniei.
Cumparatorul trebuie sa se asigure ca locatia de livrare este accesibila masinii de transport. In caz contrar, livrarea se va face in cel mai apropiat punct ce permite accesul si stationarea in siguranta a masinii de marfa. Conducatorul vehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu va ajuta la deplasarea lor in vecinatate.
Curierul este o companie independenta care presteaza servicii de transport pentru Vanzator (magazinul online Esenzio.ro).
In general curierii livreaza de luni pana vineri intre orele 9:00-18:00 h iar in orasele mari chiar si sambata intre 9:00-13:00 h. Numele curierului cu care se face livrarea il primiti prin sms si/sau email in momentul in care comanda pleaca din depozitul Esenzio.ro.
Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in sistemul informatic. Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.
Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Esenzio.ro, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Esenzio.ro, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Pe durata livrarii pot interveni si factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: conditii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri va vom informa cat de curand posibil despre situatia expeditiei.
Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel Cumparatorul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 24-72 ore pentru produsele ce se afla in stoc zi si 6-8 saptamani pentru comenzile personalizate). In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului sus-mentionat, Esenzio.ro va informa de indata Clientul prin e-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
In cazul livrarilor prin curier, este recomandat ca, la receptionarea comenzii, produsele sa fie verificate in prezenta curierului pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. In cazul in care observati defectiuni fizice, trebuie sa mentionati acest lucru pe foaia de primire de al curier si, in maxim 24 de ore, sa ne trimiteti o sesizare in scris, pe adresa de email comenzi@esenzio.ro care sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si, de preferat, cateva poze sau chiar un video cu produsul/ambalajul cu probleme.
Sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare, iar produsul nu va putea fi returnat cu defecte fizice.