Cosmic Avenir Savoniera baie alb
Avenir este o colectie de accesorii de baie dezvoltata de catre brandul COSMIC in colaborare cu RICARD FERRER si OIKO DESIGN OFFICE. Aceasta colectie ne surprinde cu accesorii de baie in culori si texturi deosebite.
Avenir colectie acorda atentie deosebita impactului ambiental al produselor, incorporand 96% in compozitia materialului plastic reciclat. Din acestea, 48% provine din ambalaje reciclate de la iaurt iar 48% din plastic reciclat de la frigidere.
Aceasta colectie confirma angajamentul ferm al brandului COSMIC pentru sustenabilitate prin crearea unor produse folosind responsabil materiale si resursele.
Activează-te, relaxează-te, simte-te confortabil ... în baie ne întâlnim din nou cu noi înșine, printr-o serie de obiecte care transcend funcționalitatea. COSMIC înțelege baia ca o reflectare a personalității fiecărui individ și a căutării bunăstării prin intermediul design-ului.
Cum ar fi să te lași dus pe aripile imaginației, unde cele mai mici detalii conturează cele mai frumoase, funcționale și perfecte băi? Nu vorbim doar de accesorii practice și funcționale, ci de adevărate opere de artă, create dintr-o optică arhitectonică deosebită. Fie că vorbim de mobilier de baie, accesorii sau lavoare, toate colecțiile COSMIC vor face din baia și dușul tău un spațiu modern și unic.
COSMIC s-a născut în 1985 la Barcelona dintr-o afacere de familie care fabrica accesorii de baie de calitate. De la început, s-a luat un angajament clar față de crearea de accesorii care se distingeau de cele deja aflate pe piață datorită beneficiilor lor. Solutiile COSMIC sunt bazate pe designul contemporan și pe inovație ca factor diferențiator al produselor. De-a lungul istoriei STUDIO COSMIC a conceput și dezvoltat o multitudine de colecții care au devenit clasice și a colaborat și coordonat opera unor designeri de renume.
Odată cu sosirea noului mileniu, COSMIC a devenit marca de referință nu numai în accesorii, ci și în mobilierul de baie. Succesul acestui nou mod de a înțelege spațiul de baie a determinat compania să exporte peste 50% din producția sa și să fie prezentă pe cinci continente.